تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلا پاوربانکی شبیه به ایستگاه‌های شارژ الکتریکی خود ساخت

تسلا به‌عنوان یکی از کمپانی‌های نوپا که اخیرا نظر بسیاری را به خود جلب کرده، شارژر و پاوربانکی شبیه به ایستگاه‌های شارژ خودورهایش برای گوشی‌های هوشمند تولید کرده است.

کمپانی تسلا (Tesla) که در زمینه‌ی انرژی و تولید خودروی الکتریکی زبانزد است، حالا قدمی دیگر در عرصه‌ی فراهم کردن انرژی برداشته و این بار به سراغ کاربران تلفن‌های همراه رفته است.

مقاله‌ی مرتبط:

تسلا دستگاهی مشابه جایگاه‌های شارژ اتومبیل اما کوچک‌تر و مخصوص شارژ کردن تلفن‌های همراه ساخته است. بر اساس گزارش تسلا، این شارژر ۴۵ دلاری همانند جایگاه‌های اتومبیل با چاپگر سه‌بعدی‌ تولید می‌شود.

شارژر تسلا

شارژر

علاوه بر شارژر رومیزی، تسلا در حال ساخت پاوربانکی ۴۵ دلاری است که بیش‌تر شبیه لوازم جانبی تزئینی مد روز به‌ نظر می‌رسد. این دستگاه ظرفیت ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و حداکثر ۱.۵ آمپر خروجی دارد. این درحالی است که اکثر پاوربانک‌ها در این اندازه حدود ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارند و گوشی‌های جدید برای شارژ شدن سریع نیازمند شدت جریان ۲ آمپر به بالا هستند. بنابراین تنها مزیت این پاوربانک، زیبایی آن است.

مقاله‌ی مرتبط:

پاوربانک تسلا

نظر شما در مورد پاوربانک تسلا چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلا پاوربانکی شبیه به ایستگاه‌های شارژ الکتریکی خود ساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..