تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت مدافع حرمی که در نبرد بوکمال شهید شدند + فیلم

هفت مدافع حرمی که در نبرد بوکمال شهید شدند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آخرین نبرد برای آزاد سازی شهر البوکمال و نابودی حکومت خودخوانده داعش، چندین نفر از مدافعان حرم به فیض شهادت نائل آمدند. در این نبرد ارتش سوریه به همراه نیروهای محور مقاومت و مدافعان حرم موفق شد آخرین پایگاه داعش را نابود کند.

 طبق اعلام برخی منابع و تصاویر منتشر شده سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شخصا نبرد پایانی داعش را فرماندهی کرده است و مداقعان حرم نقش پررنگی در این پیروزی باشکوه داشته اند.

شهید مرتضی عبداللهی، شهید مهدی موحدنیا، شهید عارف کایدخورده، شهید خیرالله صمدی، شهید علیرضا نظری، شهید علیرضا جیلان بروجنی و شهید بابک نوری در نبرد نابودی داعش به درجه شهادت رسیدند.

در فیلم زیر هفت مدافع حرمی که در نبرد نابودی گروه تروریستی داعش به درجه رفیع شهادت رسیدند را خواهید دید:

 انتهای پیام/

شهدای مدافعان حرم در نبرد نابودی داعش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت مدافع حرمی که در نبرد بوکمال شهید شدند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..