تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالقی‌فر: کریمی با آمدنش گسترش را متحول کرد

مهاجم گسترش فولاد معتقد است حضور فیروز کریمی در گسترش فولاد تحولات بسیاری را به همراه داشته است و امیدوار است که با روندی که در پیش گرفته اند، نیم فصل را به خوبی پایان دهند. 

به گزارش شما نیوز ،می‌گوید: مصدومیتم سه هفته‌ای خوب می‌شد؛ اما بی‌احتیاطی باعث شد که 3 هفته دیگر برای درمان کامل صبر کنم و اکنون خدا را شکر شرایطم برای بازی کردن خوب است و اگر آقای کریمی صلاح بدانند با تمام قوا در این بازی حاضر خواهم شد.


او در خصوص رویارویی با استقلال هم افزود: بازی با استقلال یک مصاف سخت است، چراکه آنها در دیدار هفته گذشته‌شان نتوانستند پیروز شوند و عزمشان را جزم کرده‌اند تا مقابل ما هرطور شده 3 امتیاز بازی را کسب کنند؛ اما ما با تغییرات مثبتی که طی هفته‌های گذشته داشتیم و نتیجه‌گیری‌مان مطمئنا اجازه نمی‌دهیم تا آنها فکر کنند که حریف آسانی برایشان خواهیم بود و می‌توانند ما را شکست دهند. تمام فکر بچه‌ها در این هفته‌های پایانی نیم فصل اول نتیجه‌گیری و جمع‌آوری کل امتیازات است، چراکه می‌خواهیم از انتهای جدول دور و به بالای جدول نزدیکتر شویم.


وی در مورد یادآوری خاطرات رویارویی با استقلال در آزادی خاطرنشان کرد: بازی در آزادی مقابل استقلال مطمئنا خاطره دربی را برایم زنده خواهد کرد؛ اما در این بازی از هر چیزی مهمتر گلزنی و موفقیت تیم گسترش است. دوست دارم با گلزنی‌ام علاوه بر موفقیت تیمم خاطرات دربی را هم زنده کنم. 


مهاجم گسترش درباره حضور موثر فیروز کریمی در ادامه تاکید می‌کند: واقعا بعد از آمدن آقای کریمی تغییراتی بزرگ در گسترش فولاد ایجاد شد که تیم را متحول کرد. البته نباید از زحمات آقای بوناچیچ و کارشان به سادگی گذشت و باید از آنها هم تقدیر کرد؛ اما فیروز کریمی با نظم و انضباطی که در تمرینات گسترش ایجاد کرده خیلی از مشکلات را در تیم حل کرد و بچه‌ها خیلی با انگیزه‌تر از سابق کار می‌کنند و همین باعث شده تا گسترش بهتر از قبل نتیجه بگیرد. پیش از آنکه ایشان به گسترش بیایند از بازیکنانی که با او کار کرده بودند درباره سیستم تمرینی و کار تیمی‌اش شنیده بودم؛ اما وقتی آمدم به خوبی این موضوع احساس شد و این تفاوت را نه فقط بازیکنان، بلکه مسئولین باشگاه هم به خوبی متوجه شده‌اند. 


خالقی‌فر در مورد فشردگی بازی‌ها در 14 روز تصریح کرد: این موضوع بستگی به بدن بازیکن و چطور کنار آمدن به این موضوع دارد؛ اگر بازیکنان بتوانند در این مدت خوب ریکاوری کنند هیچ آسیبی نخواهند دید. به نظرم 3 هفته متوالی در 14 روز بازی کردن خیلی سنگین نیست، چون اگر شما تیم‌های اروپایی را ببینید آنها هم در خیلی از مواقع در چنین شرایطی قرار می‌گیرند و فشار آنچنانی به بدن‌هایشان وارد نمی‌شود، چون همیشه بدنشان آماده مسابقه است و به نسبت فاصله بیشتر تمرینات فشرده کمتری را دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالقی‌فر: کریمی با آمدنش گسترش را متحول کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..