تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متهم فراری صندوق ذخیره فرهنگیان در آلمان

۶۳۵۴۵۹

۷۳  بازدید

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آخرین جزئیات فرار فرد متهم در پرونده صندوق ذخیره فرهنکیان را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق‌و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه این هیئت گزارش خود را از این تحقیق‌و‌تفحص به هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان ارائه کرده است، گفت: بررسی‌های نهایی بر روی این گزارش در کمیسیون انجام و سپس برای قرائت در صحن علنی پارلمان به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

وی درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه فردی از متهمان اصلی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان است  با 500 میلیارد تومان از کشور فرار کرده است، گفت: این فرد هم اکنون در کشور آلمان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فرد اخیراً با بنده تماس داشته است، افزود: با وکیل وی نیز جلسه‌ای را داشته‌ایم ضمن اینکه وی مکاتباتی با قوه قضائیه داشته است.

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: در تحقیقاتی که انجام شده حدود 40 نفر در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان نقش داشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متهم فراری صندوق ذخیره فرهنگیان در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..