تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت احتمالی جابر، فرصت برای مهاجمان استقلال

مهاجمان نیمکت نشین استقلال شانس دارند تا در صورت غیبت انصاری برای به دست آوردن جایگاه اصلی خود تلاش کنند.

به گزارش شما نیوز ، مصدومیت جزئی جابر انصاری در آخرین تمرین استقلال باعث شد تا این بازیکن تمرین را ترک کند و در کنار دیگر بازیکنان حضور نداشته باشد. انصاری در جریان فصل جاری نیز در چند مرحله از همین ناحیه دچار مصدومیت شد و بازی های استقلال را از دست داد و به نظر می رسد شانس زیادی برای دیدار با گسترش فولاد نداشته باشد.


جابر در هفته های حضور خود در ترکیب استقلال یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در خط حمله بود و عملکرد او در گلزنی از دیگر بازیکنان به مراتب بهتر است. با غیبت انصاری که در سیستم دو مهاجمه شفر یکی از بازیکنان کلیدی بود، علی قربانی و سجاد شهباززاده فرصت پیدا می کنند تا یک بار دیگر در ترکیب ابتدایی قرار بگیرند و زوج فرشید اسماعیلی در خط حمله خواهند بود.


با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا نیم فصل و قطعی بودن تغییرات در خط حمله استقلال دو بازیکن شماره 9 و 10 استقلال فرصت زیادی برای اثبات توانایی های خود ندارند و باید در دیدارهای پیش رو و به ویژه دیدار با گسترش فولاد برای افزایش شانس خود برای حضور در استقلال تلاش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت احتمالی جابر، فرصت برای مهاجمان استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..