تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت انواع سکه و ارز در آخرین روز هفته

در بازار امروز - پنجشنبه - دلار آمریکا به ۴۱۲۶ تومان رسیده است و سکه تمام یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود که تا حدودی نسبت به روز قبل کاهش قیمت داشته است.

به گزارش شمانیوز ، در بازار ارز یورو ۴۹۱۹ تومان، پوند انگلستان ۵۵۴۹ تومان، درهم امارات ۱۱۳۳ تومان و لیر ترکیه ۱۰۷۶ تومان قیمت دارد. این در حالی است که دلار آمریکا ۲۳ تومان نسبت به روز گذشته گران شده و به ۴۱۲۶ تومان رسیده است. همچنین دلار مبادله ای امروز ۳۵۲۳ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری شده است.

از سوی دیگر در بازار سکه قیمت ها تا حدودی نزولی شده است. نیم سکه ۷۱۱ هزار تومان، ربع سکه ۳۹۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲۶۳ هزار تومان فروخته می شود.  
اما بازار طلای داخلی با ثبات نسبی قیمت ها همراه شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۶ هزار و ۶۹۹ تومان و مثقال طلا ۵۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد. همچنین اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی ۱۲۸۹ دلار و ۸۸ سنت داد و ستد می شود.

منبع : ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت انواع سکه و ارز در آخرین روز هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..