تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأثیر مثبت طرح پاییزه کتاب بر اقتصاد نشر/ بازار کتاب بازار فصلی است

طرح پاییزه در فروش کتابفروشی ها تاثیر داشتبابک کاشی‌چی مسئول کتاب‌فروشی گوتنبرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص طرح پاییزه کتاب گفت: طرح های تابستانه، عیدانه و پاییزه سال گذشته در مجموع در فروش کتابفروشی‌ها تأثیر داشته است. اگر تبلیغات و اطلاع رسانی در زمینه طرح هایی چون پاییزه کتاب بیشتر شود، این طرح پتانسیل بیشتری دارد و می‌تواند تأثیر بیشتری در اقتصاد نشر بگذارد. به نظرم باید تبلیغات این طرح از طریق جراید عمومی، اینترنت، رسانه ملی و کانال های مجازی بیشتر شود. خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب و کتابفروش‌ها هم در زمینه اطلاع رسانی طرح پاییزه کتاب تلاش می‌کنند.

وی افزود: تبلیغات طرح پاییزه کتاب در صدا و سیما می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به رسانه های دیگر داشته باشد. اگر پوشش خبری آن در صدا و سیما بیشتر بشود، استقبال بیشتری از این طرح خواهد شد. کتاب هایی را  که در طرح پاییزه کتاب به فروش می رسد، نمی توان دسته بندی خاصی کرد.

مسئول کتابفروشی گوتنبرگ با اشاره به اینکه اگر کسی به کتاب های دانشگاهی و تخصصی نیاز داشته باشد، این کتاب ها را در طرح پاییزه کتاب خریداری می‌کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح پاییزه کتاب است، شاید کتاب‌های دانشگاهی بیشتر به فروش برسند. در طرح تابستانه بیشتر از کتاب‌های عمومی استقبال می شود. می توان گفت بازار کتاب بازار فصلی است و در پاییز که فصل شروع دانشگاه هاست، بیشتر کتاب‌های دانشگاهی فروخته می‌شوند و در تابستان که فصل تعطیلی دانشگاه‌هاست، بیشتر از کتاب‌های عمومی استقبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر موافق یک کتاب‌فروش نسبت به برپایی طرح پاییزه کتاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأثیر مثبت طرح پاییزه کتاب بر اقتصاد نشر/ بازار کتاب بازار فصلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..