تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر آنر وی 10 هواوی با حاشیه‎های باریک و نمایشگر کشیده منتشر شد

تصویری از گوشی آنر وی ۱۰ منتشر شده است که نمایشگر بدون حاشیه و طراحی کشیده این گوشی را نشان می‌دهد.

گوشی پرچم‌دار برند آنر هواوی به‌زودی معرفی خواهد شد و شرکت سازنده تصمیم دارد از آنر وی ۱۰ در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) برای عرضه در چین رونمایی کند. بر این اساس تصویر واقعی منتسب به پرچم‌دار جدید سازنده‌ی چینی منتشر شد و تصویر دیگری نیز به‌ دست آمده است که طراحی احتمالی آنر وی ۱۰ را فاش می‌کند.

با دقت در تصویر منتشرشده، گوشی پرچم‌دار جدید آنر هواوی حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت؛ با این وجود، دو تصویر به‌دست‌آمده از گوشی آنر وی ۱۰ با یک‌دیگر مطابقت ندارند. در تصویری که پیش‌تر از این مدل به‌دست آمده بود، یک گوشی با حاشیه‌های بسیار باریک به نمایش گذاشته شده است؛ درحالی‌که تصویر تازه منتشر‌شده، مربوط به محصولی است که حاشیه‌های بیشتری دارد و البته طراحی آن، منطقی به‌نظر می‏‌رسد.

تصویر منتشرشده از آنر وی ۱۰ که احتمالاً صحت دارد

تصویر جدیدی که از گوشی آنر وی ۱۰ به‌ دست آمده است، با اطلاعات فاش‌شده در TENNA هم‏خوانی دارد. به همین جهت، محتمل است که تصویر تازه منتشر‌شده از پرچم‌دار ۲۰۱۷ آنر، طراحی نهایی آن‌ را به نمایش می‌گذارد.

با توجه به اینکه حاشیه‌های نمایشگر آنر وی ۱۰ حذف شده، شرکت سازنده حسگر اثر انگشت را به پنل پشتی منتقل کرده است؛ با وجود حاشیه‌های باریک اطراف صفحه‌نمایش، لوگوی آنر در پایین نمایشگر جلب‌ توجه می‌کند.

گوشی جدید چینی‌ها، پنل پشتی از جنس فلز دارد؛ این در حالی است که میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو هواوی از پنل پشتی از جنس شیشه بهره می‌برند. این گوشی از دوربین اصلی دوگانه برخوردار است و در لبه‌ی سمت راست، تمامی کلیدهای فیزیکی جای‌ گرفته‌اند، به همین جهت، احتمالاً محفظه کشویی سیم‏کارت در لبه‌ی سمت چپ قرار دارد. پوشش شیشه‌ای که برای نمایشگر این گوشی در نظر گرفته شده است، انحنا دارد و می‌توانید با دقت در تصویر به‌‏دست‌آمده، به‌راحتی متوجه انحنای خفیف روی پنل جلوی گوشی شوید.

آنر وی 10

تصویر منتسب به آنر وی ۱۰ هواوی با حاشیه‌های باریک

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، اعلام شده است که آنر وی ۱۰ به نمایشگر ۵.۹۳ اینچی +Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود که نسبت ابعاد ۱۸:۹ دارد. این گوشی در دو مدل با ۴ و ۶ گیگابایت رم و تراشه کرین ۹۷۰ با هشت هسته پردازشی ۶۴ بیتی راهی بازار می‌شود. آنر وی ۱۰ مانند میت ۱۰ و میت ۱۰ هواوی از هوش مصنوعی پشتیبانی خواهد کرد.

برای دوربین سلفی آنر وی ۱۰ از ترکیب دو سنسور ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است و می‌توانید باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپر ساعت آن را با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع اختصاصی شرکت سازنده به سرعت شارژ کنید. سیستم‌عامل اندروید اوریو به همراه پوسته‌ی EMUI 8.0 روی گوشی آنر وی ۱۰ نصب خواهد بود. عرضه این مدل تنها به بازار چین محدود نخواهد بود و انتظار می‌رود که آنر وی ۱۰ به‌زودی به بازار جهانی عرضه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر آنر وی 10 هواوی با حاشیه‎های باریک و نمایشگر کشیده منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..