تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی صلابت ایران خون سعودی‌ها را به جوش می‌آورد+ فیلم

وقتی صلابت ایران خون سعودی ها را به جوش می آورد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی روزهای گذشته آخرین پایگاه داعش توسط ارتش سوریه و مدافعان حرم آزاد شد تا عملا حکومت خوخوانده تکفیری تروریستی که 6 سال منطقه را درگیر خود کرده بود، نابود شود. با فروپاشی گروهک تروریستی داعش، که جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در آن داشت، سران سعودی و پدرخوانده‌های این حکومت خودخوانده به شدت از ایران عصبانی هستند.

 در همین راستا، فیصل قاسم مجری شبکه الجزیره خطاب به کارشناس سعودی می گوید: محمدبن سلمان این همه حرف زد که جنگ را به داخل ایران می‌بریم، پس چی شد؟

کارشناس برنامه نیز در جواب می گوید: حتما چنین کاری سر وقتش انجام میشود؛ باید افراد را برای این کار تجهیز کند.

در ادامه فیلم این گفت و گو را می بینید:

 

انتهای پیام/

عصبانیت سعودی های از نابودی داعش توسط ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی صلابت ایران خون سعودی‌ها را به جوش می‌آورد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..