تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا فریبا کوثری علت ازدواجش را نگفت؟ + فیلم

دلیل ازدواج نکردن فریبا کوثری چه بود؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریبا کوثری هنرمند محبوب کشورمان با ایفای نقش‌های ماندگار در سریال‌های فاخری چون مختارنامه جایگاهش را در عرصه بازیگری تثبیت کرد. 

این هنرمند عزیز شب گذشته به عنوان مهمان در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا حضور یافت. اول آذر سالروز تولد فریبا کوثری است و به همین مناسبت فرمول یک، برنامه شب گذشته را به گفتگو با این بازیگر توانا اختصاص داد. 

طبق روال هر شب کوثری هم از شیطنت‌های علی ضیا در امان نماند. او زیرکانه شکار لحظه کرد  و با طرح سوالی خاص کوثری را به چالش کشید. ضیا از این بازیگر علت ازدواج نکردنش را پرسید. 

کوثری نیز در پاسخ این سوال گفت نمی توانم دلیل ازدواجم را بگویم چون از حاشیه‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود گریزانم. 

جزئیات این گفتگو را در ویدئوی زیر مشاهده کنید. 

انتهای پیام/

 چرا فریبا کوثری ازدواج نکرد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا فریبا کوثری علت ازدواجش را نگفت؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..