تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر بسیج مردمی در سوریه نبود این کشور چند تکه می‌شد

فرمانده کل سپاه گفت: عامل پیروزی های بزرگ ملت ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در برابر همه توطئه های امنیتی و بحرانهای طبیعی و غیر طبیعی حضور و پشتیبانی مردم بود که نام آن بسیج است.

به گزارش شمانیوز: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری که صبح امروز به منظور تبیین شرایط منطقه برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی های اخیر و بزرگ جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه باطل و از بین رفتن حاکمیت منحوس داعش، آغاز هفته بسیج و تقارن آن با این پیروزی ها را مبارک دانست و اظهار داشت: عامل پیروزی های بزرگ ملت ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در برابر همه توطئه های امنیتی و بحرانهای طبیعی و غیر طبیعی حضور و پشتیبانی مردم بود که نام آن بسیج است.

جعفری گفت: بسیج مظهر مقاومت مردم ایران و ملت مسلمان منطقه است.

وی خاطرنشان رد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب همه مردم ایران را بسیجی‌قلمداذ کردند که صحبت درستی است و انقلاب اسلامی و مسیر و جهت گیری آن با حمایت قاطع مردم همراه بوده و معتقدیم هرکسی که از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت حمایت می‌کند به نوعی بسیجی است.

فرمانده کل سپاه گفت: بیش از یک سوم مردم کشور عضو بسیج و سازماندهی شده هستند و آنهایی هم که عضو نیستند و روحیه بسیجی دارند در عرصه های مختلف می‌توانند بسیجی باشند. روبکرد بسیج به سمت خدمتگزاری مردم است.

سرلشکر جعفری ادامه داد: این پیروزی های بزرگ منطقه مدیون بسیج است؛ بسیجی که با فرمان امام در ایران شکل گرفت و این مقاومت مردمی و 8 سال دفاع مقدس باعث الگوگیری جوامع دیگر شد.

وی افزود: امروز اگر می‌بینیم حزب الله کشور خود را در برابر اسرائیل حفظ می‌کند، همان بسیج است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: اگر این بسیج مردمی در سوریه شکل نمی‌گرفت، این کشور چند تکه شده بود و امروز کشور سوریه را نداشتیم.

جعفری ادامه داد:در عراق هم همینطور بود و داعش می‌خواست با تشکیل حکومت با انقلاب اسلامی مقابله کند که با پیام مرجعیت شیعه در عراق یعنی آیت الله سیستانی، حشد الشعبی شکل گرفت و پیروزی‌های بزرگ در عراق رخ داد.

وی با بیان اینکه سرنوشت انقلاب اسلامی به بسیج گره خورده است، گفت: امیدواریم با همکاری مردم و اراده دولت محترم و کمک بسیج، معضلات مختلف از جمله معضلات اجتماعی کشور حل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر بسیج مردمی در سوریه نبود این کشور چند تکه می‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..