تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه حلوای خوشمزه ایرانی

۶۳۳۸۱۵

۶۶۶  بازدید

این یک حلوای بسیار لطیف و خوش طعمه که میتونید با خیال راحت برای مجالس و عزیزانتون درست کنید.

وب سایت سوران: این یک حلوای بسیار لطیف و خوش طعمه که میتونید با خیال راحت برای مجالس و عزیزانتون درست کنید.

 مواد لازم:

آرد ((ترجیحا قنادی)) 4پیمانه شکر 3ونیم پیمانه آب 3ونیم پیمانه کره 250گرم روغن مایع 1/2پیمانه گلاب 1/2پیمانه زعفران آب کرده غلیظ 3 ق غ هل 1 ق چ   طرز تهیه حلوای ایرانی اصیل

طرزتهیه: 

ابتدا شربت حلوا رو درست میکنیم.آب و شکر رو روی حرارت بذارید تا بجوشه و شکر کاملا حل بشه.بعد از حرارت بردارید و بذارید کنار تا خنک شه.

آرد رو الک کنید و تفت بدید تا بوی خامی اش از بین بره و رنگش کمی تیره شه و بوی خوب آرد بلند شه بعد شعله رو خاموش کنید و اجازه بدید آرد هم کاملا خنک بشه.

کره و روغن رو در تابه بریزید و روی حرارت ملایم بذارید تا گرم شه سپس آرد خنک رو روش الک کنید و هم بزنید تا یکدست بشه،حواستون باشه شعله زیاد نباشه چون میسوزه و حلوا رو تلخ میکنه.آرد و روغن رو تا جایی تفت بدید که رنگش باب میل تون بشه.وقتی به رنگ دلخواه رسید از روی حرارت بردارید و شهد رو طی سه مرحله بهش اضافه کنید،در مرحله آخر گلاب و زعفرون و هل رو هم اضافه کنید و هم بزنید وقتی مواد یکدست شد مجددا روی حرارت بذارید و هم بزنید تا حلوا خودشو بگیره و منسجم بشه،دو طرف تابه رو بگیرید و تابه رو تکون بدید تا حلوا یکجا جمع شه اینکار باعث میشه حلوا خوب جا بیفته.وقتی حلوا بسته شد و از تابه جدا شد آماده اس:))اگر میخواهید با قیف و ماسوره دیزاین کنید بذارید حلوا کمی از داغی بیفته و سپس توی قیف بریزید و تزیین کنید.

با این مقدار مواد شما دو دیس بزرگ حلوا خواهید داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه حلوای خوشمزه ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..