تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غفلت چند ثانیه‌ای یک مربی دو کودک را تا چند قدمی مرگ برد! + فیلم

فرار دو کودک از مهد کودک + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دو کودک نوپای چینی به طرزی شگفت‌انگیز از مهد کودک محل نگهداریشان فرار کردند. 

آنطور که دوربین‌های داخلی مهد کودک نشان دادند  این دو کودک بازیگوش، با استفاده از غفلت مربی خود در عرض چند ثانیه چوبی را که به عنوان قفل در ورودی سالن بین دستگیره‌ها قرار داده شده بود را بیرون کشیده و به سمت خیابان می‌دوند. 

شلوغی خیابان در کنار سرعت بالا و بی‌توجهی این دو کودک گریز پا هر لحظه ممکن بود منجر به حادثه‌ای مرگبار برای آنها شود اما خوشبختانه تیزبینی و سرعت عمل پلیس حادثه را ختم به خیر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غفلت چند ثانیه‌ای یک مربی دو کودک را تا چند قدمی مرگ برد! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..