تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازل 1-0 منچستریونایتد؛ غافلگیری شیاطین در سوئیس

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل بازل با نتیجه 1-0 شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم اول به روز آخر کشیده شود.

به گزارش شما نیوز ، در این دیدار که در خانه بازل برگزار شد، دو تیم تا دقایق پایانی بدون گل مساوی بودند اما تیم میزبان توانست با گلزنی در دقیقه 90، به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کرده و امیدهایش برای صعود به مرحله بعد را پررنگ تر کند. 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

در دقیقه 11 چیزی نمانده بود که شاگردان ژوزه مورینیو به گل برسند اما لوکاکو نتوانست از پاس عالی پل پوگبا استفاده کند. یک دقیقه بعد نوبت مروان فلینی بود که دروازه بازل را به شدت تهدید کند اما حضور به موقع آکانجی، دروازه میزبان را نجات داد.

 

در دقیقه 16 بار دیگر فلینی روی ارسال دالی بلیند می توانست روی دروازه بازل خطرساز شود اما ضربه سر او این بار از بالای دروازه به بیرون رفت.  در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات بازل آغاز شد و الیونسی می توانست در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف را باز کند اما او نتوانست از موقعیتی که لانگ برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند.

 

در ادامه بازی متعادل شد و برای دقایقی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 67، چیزی نمانده بود که بازل به گل برسد اما ضربه لانگ به تیر دروازه یونایتد برخورد کرد.

 

5 دقیقه بعد بار دیگر بازل صاحب یک موقعیت عالی شد اما حضور به موقع مارکوس روخو، دروازه منچستریونایتد را نجات داد.

 

با نزدیک شدن به پایان بازی، تیم میزبان که احتیاج بیشتری به گل داشت، پیش کشید و سرانجام در دقیقه 90 به گل رسید. روی پاس عرضی عالی از پترتا به دهانه دروازه منچستریونایتد، لانگ با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

منچستریونایتد که چیزی برای از دست دادن نداشت در ثانیه های پایانی پیش کشید و چیزی نمانده بود که زلاتان روی ارسال دارمیان گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه بازل پیدا نکرد و بازی با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازل 1-0 منچستریونایتد؛ غافلگیری شیاطین در سوئیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..