تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاسیو اکشن کمی را با نام G'z Eye رو&

کاسیو امروز محصول جدیدی را که یک اکشن کم جان‌سخت است، رونمایی کرد. این اکشن کم G'z Eye GZE-1 نام دارد.

کاسیو محصول جدیدی را با نام G'z Eye GZE-1 رونمایی کرده که در واقع یک اکشن کم جان‌سخت است. کاسیو محصول جدید خود را با عنوان G'z Eye GZE-1 معرفی کرده است. همانطور که از ظاهر این اکشن کم نیز مشخص است، در طراحی آن از سری محصولات جی‌شاک الهام گرفته شده، به‌طوری‌که بدون اطلاع از نوع و کارکرد این محصول می‌توان نتیجه گرفت که با یکی از محصولات کاسیو روبرو هستیم.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اکشن‌کم کاسیو از قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای برخوردار نیست. براساس اطلاعات ارائه شده توسط کاسیو این اکشن کم قادر است تا ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی یا همان 1080p را با نرخ ۳۰ فریم در هر ثانیه ثبت کند. همچنین باید به ثبت ویدیو‌هایی با رزولوشن 480p با نرخ ۱۲۰ فریم در هر ثانیه در کنار ثبت تصاویر با رزولوشن ۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.

از جمله‌ی ویژگی‌هایی که این دوربین را جان سخت کرده باید به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری آب و همچنین ضد ضربه بودن در زمان سقوط از ارتفاع ۴ متری اشاره کرد. زاویه‌ی دید این دوربین ۱۹۰.۸ درجه بوده و دیافراگم آن f/2.8 است. زاویه‌ی دید این دوربین عریض‌تر از اغلب اکشن‌کم‌های موجود در بازار است. کاسیو این محصول را طوری طراحی کرده که بتوان آن را در کنار یکی از ساعت‌های سری پروترک استفاده کرد. براساس اطلاعات ارائه شده صفحه‌ی نمایش ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید پروترک را می‌توان به عنوان ویوفایندر این دوربین مورد استفاده قرار داد.

کاسیو اطلاعاتی را در مورد اینکه این اکشن کم را چه زمانی و در کدام کشور‌ها راهی بازار می‌کند، ارائه نکرده است. بنابر برآوردهای صورت گرفته انتظار می‌رود برچسب قیمت این ساعت در حدود ۴۰۰ دلار باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاسیو اکشن کمی را با نام G'z Eye رو&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..