تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کونته: حالا به دیدار با لیورپول فکر می کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، تاکید کرد که بعد از پیروزی مقابل قره باغ، زمانی برای استراحت ندارد و باید بلافاصله خودشان را برای دیدار مقابل لیورپول آماده کنند.

به گزارش شما نیوز ، چلسی امشب موفق شد با پیروزی 4-0 در خانه قره باغ، صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. اما کونته می داند که تیمش زمانی برای استراحت نخواهد داشت زیرا روز شنبه باید در آنفیلد مقابل لیورپول قرار بگیرند.

 

او به خبرنگاران گفت:" مطمئنا ما در طول پرواز هم برای آماده کردن تیم برای دیدار قابل لیورپول، کار خواهیم کرد. اما باید صادق باشیم. با کادر فنی ام، از قبل برای دیدار مقابل لیورپول کار آماده سازی را شروع کرده ایم و کار را به لحظه آخر نسپردیم.

 

 

 

 

با توجه به اینکه تنها یک روز زمان استراحت داریم، آماده شدن برای این دیدار آسان نیست. فکر می کنم عادلانه هم نباشد. اما بعد از دیدار امشب فکر می کنم که ما باید از اینکه به اولین هدف اول مان، صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ، رسیدیم، راضی باشیم.

 

برای ما مهم بود که اجازه ندهیم دیدار مقابل اتلتیکو سرنوشت ساز شود. این فرصت دیگری به ما خواهد داد تا از بازیکنان مان به طور چرخشی استفاده کنیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کونته: حالا به دیدار با لیورپول فکر می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..