تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاصی کجارو: گزارشی جامع از هزینه‌ سفر به مالزی

مدیر ارشد توریسم مالزی در جلسه‌ای با حضور چند رسانه ایرانی اعلام کرد که این کشور در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۱ میلیارد و ۳۱۲ میلیون دلار درآمد حاصل از خرج گردشگران داشته است.

مقاله مرتبط:

داتوک موسی یوسف، مدیر منطقه آسیا/آفریقا وزارت توریسم مالزی در نشست خبری که با تلاش ایرلاین ایرآسیا و توریسم مالزی در پوتراجایا با چند رسانه ایرانی برگزار شده بود، گفت:

در سال ۲۰۱۶ میزان هزینه توریست‌ها در این کشور ۵٫۱۲۴.۳ میلیون رینگت بوده است که در سال ۲۰۱۷ این رقم به ۵٫۴۴۵.۶ میلیون رینگت معادل با ۱٫۳۱۲.۸ میلیون دلار رسیده و از این نظر رشدی ۶.۳ درصدی را تجربه کرده است.

داتوک موسی

وی همچنین اعلام کرد که در سال ۲۰۱۶ هر توریست به طور متوسط ۷۶۸.۷ رینگت خرج می‌کرده که این رقم نیز در سال ۲۰۱۷ با رشدی ۶.۸ درصدی به ۸۲۱.۲ رینگت رسیده است.

توریست‌های خاورمیانه

مقاله‌های مرتبط:

نماینده توریسم مالزی در این نشست فهرست پنج کشوری که گردشگران آنها بیش از هر کشور دیگری در مالزی هزینه می‌کنند را اعلام کرد که از این نظر، ایران در رتبه پنجم پس از عربستان سعودی، کویت، عمان و امارات متحده عربی قرار دارد. وی در این باره گفت:

هر گردشگر ایرانی به طور متوسط ۶٫۶۹۶ رینگت (تقریبا معادل با ۶.۵ میلیون تومان) در سفر به مالزی هزینه می‌کند.

در ادامه فهرست ۵ کشور دست به خرج در سفر به مالزی و متوسط مبلغی که هر مسافر از آنها در این کشور هزینه می‌کند را مشاهده می‌کنید:

رتبه نام کشور متوسط هزینه به ازای هر توریست ۱ عربستان سعودی ۱۰٫۱۸۵.۷ رینگت (۲٫۴۵۷.۶ دلار) ۲ کویت ۸٫۵۳۴.۱ رینگت (۲٫۰۵۹.۱ دلار) ۳ عمان ۷٫۸۵۳.۴ رینگت (۱٫۸۹۴.۹ دلار) ۴ امارات متحده عربی ۷٫۶۸۹ رینگت (۱٫۸۵۵.۶ دلار) ۵ ایران ۶٫۶۹۶.۷ رینگت (۱٫۸۵۵.۶ دلار)

اقلام خرید

مهم‌ترین اقلام خریداری شده توسط توریست‌هایی که به مالزی سفر می‌کنند عبارت هستند از غذا و خوراکی‌ها، لباس و پوشاک، صنایع دستی و سوغات، لوازم خانگی، کفش، شکلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاصی کجارو: گزارشی جامع از هزینه‌ سفر به مالزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..