تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاسی‌بلند لوکس لینکلن MKC مدل ۲۰۱۹، معرفی شد

شرکت لینکلن با معرفی مدل ۲۰۱۹ لینکلن MKC، از برنامه‌های جدید خود برای افزایش مشتریان در کلاس شاسی‌بلندهای لوکس خبر داد.

لینکلن MKC جدید با افزایش ارتباطات و خدمات مالکیتی و به‌روزرسانی‌ امکاناتی که مسافران خودروهای لوکس می‌خواهند و نیاز دارند، به‌زودی به نمایش در خواهد آمد. لینکلن MKC مشتریان جدیدی برای لینکلن به ارمغان خواهد آورد؛ خودروی شاسی‌بلندی که بعد از مدل‌های ارائه‌شده در سال‌ ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، می‌خواهد به رقابت با برندهای لوکس دیگری مانند مرسدس بنز و لکسوس بپردازد.

 لینکلن MKC جدید به کمک مجموعه‌ای از فناوری‌های راننده‌محور و با اضافه کردن دستیار جلوگیری از تصادف (Pre-Collision Assist) به فناوری تشخیص عابران پیاده، در تلاش است تا راحتی بیشتری برای سرنشینان خودرو ایجاد کند؛ این فناوری‌ها می‌توانند به رانندگان در جلوگیری از تصادف بالقوه در جلوی خودرو، کاهش شدت برخورد و همچنین کاهش بعضی برخوردهای جلو با سایر وسایل نقلیه و عابران پیاده کمک کنند.

لینکلن MKC 2019

 لینکلن MKC جدید آماده است تا به لطف طراحی جدید، فناوری‌های متمرکز بر راننده مانند ترمز خودکار اضطراری و جلوگیری از برخورد با عابران پیاده و خدمات مالکیت، خریداران بیشتری را برای شاسی‌بلند لوکس این شرکت جذب کند؛ از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۴، لینکلن MKC افراد بیشتری را به خرید این خودروی شاسی‌بلند لوکس و سایز متوسط مشتاق کرده است. زنان بیش از نصف خریداران خودروهای لوکس آمریکا را تشکیل می‌دهند و به نوبه‌ی خود سهم زیادی در خرید محصولات لینکلن دارند؛ به‌طوری‌که این سهم طی دهه‌ی گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است.

کومار گالهوترا، رئيس شرکت لینکلن موتور، می‌گوید:

خودروی لینکلن MKC بازطراحی شده، سبک، مواد و فناوری‌هایی ارائه می‌دهد که تجربه‌ی مالکیت آسوده را برای مشتریان فراهم می‌کند. ما متوجه شده‌ایم که برای جذب یک خریدار از دیگر رقبای لوکس، جذابیت زیادی لازم است. هدف لینکلن MKC همین است و ما معتقدیم که شاسی‌بلند MKC جدید مشتریان بیشتری برایمان جذب خواهد کرد.

لینکلن MKC مدل ۲۰۱۹ نمونه‌ای از چهره‌ی جدید و بازسازی شده‌ی لینکلن را نشان می‌دهد. جلو پنجره مشبک، حس اعتمادبه‌نفس را نشان می‌دهد و چراغ‌های جلو LED با زیبایی خاصی جاده را روشن می‌کنند؛ چراغ‌های جلوی MKC با ایجاد روشنایی موج‌دار برای کاهش خستگی چشم طراحی شده است. طراحی جدید عقب نیز دارای ویژگی‌های برجسته و جذاب کروم است که زیبایی ظاهری خودرو را از تمام زوایا افزایش می‌دهد.

چراغ روشنایی LED در قسمت پایینی جلوی بدنه و عقب خودرو ظاهر می‌شود تا به مشتریان هنگام نزدیک شدن خوشامد بگوید؛ یک پادری خوشامدگویی نورانی لینکلن نیز در زیر دو درب جلو ظاهر می‌شود تا مسیر را برای راننده و مسافر روشن کند. در طول روز، یک سقف پانورامیک وجود دارد که فضای کابین را با نور طبیعی روشن می‌کند. داخل کابین خودرو آرام، گرم، دلپذیر و پر از امکانات مجلل و باشکوه است. در همه‌ی جزئیات آرم لینکلن مشخص است که نشان می‌دهد این محصول ساخت یا منحصر به شرکت لینکلن است. صندلی‌ها مجهز به سیستم گرم و خنک‌کننده است که سواری را راحت و دلپذیر می‌کند؛ درحالی‌که Wi-Fi استاندارد و پورت‌های USB در اختیار همه سرنشینان قرار دارد.

لینکلن برای کسانی که به دنبال یک تجربه شخصی منحصربه‌فرد هستند، بلک لیبل را برای MKC جدید در دسترس قرار داده است. لینکلن بلک لیبل نه‌تنها بهترین امکانات را در تم‌های ویژه انتخابی فراهم می‌کند، بلکه امتیازات عضویت زیادی نیز ارائه می‌دهد. این امتیازات شامل جزئیات سالانه‌ی خودرو، شستشوی خودرو در هر زمان و دسترسی به لیست انتخاب رستوران‌هایی است که سرآشپزهای معروف در آن امکان سرو غذا را ارائه می‌دهند.

لینکلن MKC 2019

هر کدام از تم‌های بلک لیبل توسط تیم طراحی لینکلن سفارشی شده است و در آن‌ها گزینه‌هایی وجود دارد که الهام‌بخش احترام، هنر، سفر، غذای خوب و فرهنگ هستند. این تم‌ها عبارتند از مدرن هریتیج، ایندالجنس (افراط) و سنتر استیج.

مدرن هریتیج: یک مجموعه‌ی بی‌نظیر از ظرافت بدون خودنمایی است؛ این تم برای کسانی مناسب است که به دنبال زیبایی‌شناسی هنری آشکار و مدرن هستند. در این تم، صندلی‌ها با چرم وینکای سفید ونیزی و نشانه ستاره بلک لیبل لینکلن، به همراه زمینه چوبی آرگنتو (Argento) ارائه می‌شوند.

لینکلن MKC 2019

ایندالجنس: یک تم داخلی فاخر و جذاب است که برای مطابقت با سلیقه‌های بیشتر و گوناگون طراحی شده. ظاهر جذاب، ظرافت سطوح برش به همراه چرم ونیزی و پارچه‌ی آلکانترا، با رنگ‌های وسوسه‌انگیز مانند تروفل و گاناچه، در کنار طرح‌های چوبی فاخر زیریکوت (شبیه آن‌چه در دنیای قایق‌های بادبانی یا آلات موسیقی یافت می‌شود) از جمله ویژگی‌های این تم هستند.

لینکلن MKC 2019

سنتر استیج: این تم با الهام از مد تئاتر طراحی شده است و جذابیت یک پرده‌ی تئاتر را متجلی می‌کند که در هنگام ابتدای شب برای نمایش آماده ‌می‌شود. این طرح، الگوی الماس منحصربه‌فردی در پارچه‌های آلکانترا درج می‌کند که به‌طور دقیق با خطوط نازک‌دوزی قرمز فاکس‌فایر تزئین شده است. طرح‌های عجیب و غریب چوبی در سنتر استیج، طراحی معماری را افزایش می‌دهد،  چرم ونیزی سیاه با تزیئن نخ‌دوزی قرمز به ظاهر جذاب آن کمک می‌کند.

لینکلن MKC 2019

در راستای تعهد لینکلن به ارائه‌ی فضای داخلی الهام‌بخش، خودروی لینکلن MKC جدید نیز دارای تودوزی کابین فاخر سبز سلطنتی (Rialto Green) با طرح چوبی خاکستری مایل به سیاه است که در مدل‌های رزرو موجود خواهد بود. این طرح سبز پررنگ جدید با الهام از تن‌های پر جنب و جوش دنیای مد و زیبایی است.

از آنجا که امروزه مشتریان خودروهای لوکس انتظار دارند به‌طور مداوم به اینترنت متصل شوند؛ لینکلن MKC جدید برنامه کاربردی سینک ۳ استاندارد (SYNC 3) را با هر دوی اپل کارپلی و اندروید اتو سازگاری می‌دهد، و به صاحبان خودرو اجازه می‌دهد برای مدیریت صدا، تلفن، ناوبری و ... از صفحه نمایش لمسی خودرو یا دکمه‌های کنترلی موجود در فرمان استفاده کنند.

مجموعه‌ای از فناوری‌های دستیار راننده شامل پیشگیری از تصادف با شناسایی عابر پیاده برای افزایش ایمنی و راحتی راننده، طراحی شده است. این سیستم برای کاهش شدت برخورد و در برخی موارد جهت از بین بردن برخوردهای جلوی خودرو با عابران پیاده، طراحی شده است. سیستم یاد شده از حسگرهای رادار و دوربین پیشرفته برای ارائه هشدار برخورد به راننده استفاده می‌کند. اگر راننده در زمان مناسب پاسخ ندهد، سیستم می‌تواند به‌طور خودکار ترمز خودرو را فعال کند.

دستیار فعال پارک نیز در دسترس راننده است که می‌تواند با راهنمایی رانندگان در داخل پارکینگ و خارج از آن، اضطراب ناشی از پارک را در رانندگان کاهش دهد. سایر فناوری‌های موجود در خودروی شاسی‌بلند لینکلن MKC عبارتند از هشدار نگهداری خودرو در خط حرکت و سیستم اطلاعات نقطه کور با هشدار متقابل ترافیکی.

سه فناوری توربوشارژ، تزریق مستقیم و زمان‌بندی مستقل متغیر میل‌بادامک دوقلو، مسئول ارائه‌ی پیشرانه‌ی قدرتمند برای خودروی لینکلن MKC جدید هستند. این پیشرانه‌ی ۲.۳ لیتری با توربوشارژ دو پروانه‌ای ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ پوند-فوت (۴۱۳ نیوتن‌متر) گشتاور تولید می‌کند و به خودروی لینکلن MKC اجازه می‌دهد که ظرفیت حمل یدک‌کشی تا ۳۰۰۰ پوند (۱۳۶۰ کیلوگرم) را در هنگام تجهیز مناسب ارائه دهد.

هر دو پیشرانه ۲.۳ لیتری توربوشارژ و ۲.۰ لیتری توربوشارژ با قدرت‌های ۲۸۵ و ۲۴۵ اسب بخار، بسیار هیجان‌انگیز و کارآمد هستند. هر یک از این گزینه‌ها می‌تواند به سیستم تمام چرخ محرک هوشمند لینکلن متصل شود که قابلیت‌های حرکت در تمام شرایط آب و هوایی و عملکرد اسپرت را ارائه می‌دهد.

لینکلن MKC 2019

مقاله‌های مرتبط:

مالکیت آسوده با لینکلن MKC جدید و از طریق برنامه لینکلن وی (Lincoln Way) ارائه می‌شود. لینکلن وی به مشتریان کمک می‌کند تا از راه دور خودرو را روشن، قفل و باز کنند یا در هر مکانی که دوست دارند قرار دهند؛ همچنین برنامه لینکلن وی به راننده اجازه می‌دهد که از راه دور با زمان‌بندی خودرو، فضای داخلی تا سطح راحتی سرنشینان گرم یا سرد شود. مستخدم لینکلن (لینکلن کنسرج)، برنامه‌ای است که به صاحبان خودرو امکان می‌دهد تحویل خودرو را برای خدمات زمان‌بندی کنند و همچنین پیدا کردن و رزرو پارکینگ از طریق این برنامه کاربردی در دسترس است.

تمرکز این برند روی ارائه‌ی خدماتی است که شامل تجربه‌ی مالکیت کمتر و بسته‌های تحویل خودروی استاندارد می‌شوند. این سرویس می‌تواند خودروی مشتری را در یک مکان توافق‌شده انتخاب کند و تحویل بگیرد؛ سپس آن را به نمایندگی مجاز برای ارائه‌ی خدمات ببرد و یک خودروی لینکلن رایگان نیز در اختیار مشتری قرار دهد. هنگامی که سرویس خودرو تمام می‌شود، مشتریان می‌توانند خودروی شسته و تعمیرشده‌ی خود را در محل انتخابی تحویل بگیرند. لینکلن تنها خودروساز لوکسی است که برای صرفه‌جویی در زمان و انرژی مشتریان خود، گرفتن و تحویل خودرو را به‌عنوان یک سرویس استاندارد برای تمام وسایل نقلیه ارائه می‌کند.

آستانه‌ی قیمت لینکلن MKC در حدود ۳۵ هزار دلار خواهد بود؛ اما با آپشن‌های کامل، نزدیک به ۵۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت.

لینکلن MKC 2019

گالهوترا می‌گوید:

تعهد لینکلن به داشتن یک نام تجاری در سطح جهانی فراتر از خودروهای استثنایی آن است. برای لینکلن، هر مشتری منحصربه‌فرد است و ما می‌خواهیم هر کدام از قسمت‌های فروشگاه لینکلن، خرید و فرآیندهای مرتبط با آن برای مشتریان یک تجربه‌ی واقعا شخصی و بدون دردسر باشد.

خودروی شاسی‌بلند لینکلن MKC مدل ۲۰۱۹، تابستان امسال در نمایندگی‌های لینکلن در دسترس خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاسی‌بلند لوکس لینکلن MKC مدل ۲۰۱۹، معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..