تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین خودروهای پرنده جهان!+ فیلم

برترین خودروهای پرنده جهان!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساخت خودروهای پرنده سال هاست دانشمندان را سرگرم خود کرده تا بتوانند این وسیله را با هزینه های کمتری تولید و به بازار ارائه دهند؛ در سال های اخیر نیز چندین نمونه از خودروهای پرنده در سراسر جهان ساخته شده اند.

برخی از این خودروها که در سال های اخیر ساخته شده اند حتی به مرحله عملیاتی شدن نیز رسیده اند، اما بعد از مدتی به دلایل مختلف و گاها عجیب به طور کل پروژه را رها کرده اند.

البته این روزها یک شرکت هلندی قصد دارد رویای پرواز ماشین‌ها را به واقعیت تبدیل کند و به همین منظور اولین محصول خود را تحت عنوان PAL-V  با قیمت  400 هزار دلار راهی بازار خواهد کرد.  قیمت نمونه‌های سفارشی و مجهزتر ممکن است تا 600 هزار دلار نیز افزایش یابد که واقعا رقم کمی نیست.

 مهمترین چالش پیش روی این طرح، وضع قوانینی در جهت صدور مجوز استفاده از چنین پرنده‌های سبکی است که ممکن است نظم ترافیک هوایی را برهم بزند.

 

انتهای پیام/

فیلمی از برترین خودروهای پرنده دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین خودروهای پرنده جهان!+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..