تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ۶ نفر از دالان آتش در ستارخان

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در ستارخان خبر داد و گفت: آتش‌نشانان ۶ نفر را از میان دود و آتش نجات دادند.

به گزارش شما نیوز ، سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ستارخان درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش سوزی ساختمان قدیمی سه طبقه 6 واحدی بود که در طبقه همکف یک واحد حدوداً 80 متری دچار حریق شده بود همچنین آتش از اتاق‌خوابها آغاز شده و به سرعت در حال گسترش به سایر قسمتها بود.

وی تصریح کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، دود، حرارت و آتش از پنجره‌ها به بیرون می‌زد و دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود همچنین اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که چندین نفر در داخل ساختمان محبوس هستند.

ملکی افزود: در همان واحدی که دچار حریق شده دو مرد پنجاه و نود ساله حضور داشتند که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با تجهیزات تنفسی به داخل ساختمان رفته و مشغول خارج کردن افراد محبوس شده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خاطرنشان کرد: در نهایت 6 نفر از داخل ساختمان با کمک آتش‌نشانان از میان دود و آتش خارج شدند؛ دو نفری که داخل واحد آتش گرفته حضور داشتند، دچار دودگرفتگی شده و تحویل عوامل اورژانس شدند در نهایت با سرعت عمل آتش‌نشانان آتش کاملا اطفا شد، عملیات در ساعت 14:50 به پایان رسید و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ۶ نفر از دالان آتش در ستارخان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..