تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام محمد باقر قالیباف در پی نابودی داعش+ عکس

پیام محمد باقر قالیباف در پی نابودی داعش+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف در پی نابودی داعش پیامی را در کانال تلگرامی شخصی خود منتشر کرد. وی در این پیام نابودی گروهک تروریستی داعش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و سردار قاسم سلیمانی تبریک گفت.

گفتنی است ارتش سوریه به همراه مدافعان حرم آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش را بازپس گرفتند.

البوکمال گذرگاه اصلی گروه تروریستی داعش از عراق به سوریه و از آنجا به روستاها و شهرک‌های سوری طی سال‌های گذشته به شمار می‌رفت و سرکردگان داعش پس از فرار از شهر المیادین و استان الرقه به این شهر گریخته‌ بودند.

در ادامه متن کامل پیام محمدباقر قالیباف را می بینید:

 پیام محمد باقر قالیباف در پی نابودی داعش+ عکس

انتهای پیام/

تبریک قالیباف در پی نابودی داعش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام محمد باقر قالیباف در پی نابودی داعش+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..