تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانان توانستند آمریکای مستکبر را به زانو درآورند

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان سراسر کشور، صبح امروز به مناسبت  فرا رسیدن هفته بسیج با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. ایشان در این جمع به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این سخنرانی رهبر معظم انقلاب بیان کردند:ملت ایران توانست نظام پادشاهی را که شجره خبیثه دیرپایی بود در این کشور، دور بیندازد در حالی که آمریکا و اروپا و همین مرتجعین منطقه پشتیبانش بودند. 

به همین منظور صفحه توییتر منتسب  به رهبر معظم انقلاب پستی را منتشر و به نقش پر رنگ جوانان در به زانو درآورن آمریکای مستکبر اشاره کردند.
این صفحه نوشت:
"در منطقه، جمهوری اسلامی یعنی همین شما جوانان توانستید آمریکای مستکبر را به زانو دربیاورید و شکست دهید.
تمام تلاشهایی که میکردند و نقشه‌هایی که میکشیدند برای این بود که منطقه را از تفکر انقلاب اسلامی و مقاومت دور کنند اما برعکس شد."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانان توانستند آمریکای مستکبر را به زانو درآورند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..