تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




137 اثر برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردند

137 اثر برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر؛ با پایان یافتن مهلت ثبت نام فیلم ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، در مجموع 137 اثر فرم تقاضا را تحویل دبیرخانه دادند.

آثار ارائه شده به جشنواره فیلم فجر شامل 43 فیلم مستند و 94 فیلم سینمایی هستند.

پس از بررسی فرم های تقاضا، استعلام و احراز قطعیت داشتن پروانه ساخت و پروانه نمایش سینمایی، فهرست کامل این آثار اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ بازبینی فیلم ها توسط هیئت انتخاب به زودی آغاز و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت و آثار راه یافته به بخش مسابقه هفته اول دی ماه اعلام می شود.

سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «137 اثر برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..