تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن کیایی به آلودگی هوای تهران

 به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  کلان‌شهر تهران به دلیل تردد بیش از حد خودروهای  تک‌سرنشین دچار آلودگی بسیاری شده است و در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد.

به همین منظور محسن کیایی بازیگر  سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به وضعیت ناسالم هوای تهران اشاره و از کوتاهی برخی مدیران شهری  انتقاد کرد.

کیایی نوشت:
چهارده روزه تهران در حالت هشدار قرار داره و هواش برای همه سنین خطرناکه و احتیاج به بارون داره، از طرفی دعا میکنیم هوا سرد نشه و بارون نیاد، چون هموطنانمون تو کرمانشاه تو خیابون زیر چادره‌های بی کیفیتن، خدایا چکار باید کرد از این همه بی مسئولیتی، فقط با دعا کار درست نمیشه، مدیریت کجاس؟ تعهد و به فکر زیر ساخت‌ها بودن کجاس؟ حکایت ما مثل چسب زخمه که فقط روی زخم و میپوشونیم و از بخیه و درمان خبری نیست که نیست.


انتهای پیام/

دعای محسن کیایی برای مردم کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن کیایی به آلودگی هوای تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..