تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشمکش آمریکا و ترکیه بر سر ضراب

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره پرونده رضا ضراب که تحت بازجویی است و رئیس جمهوری ترکیه آن را طراحی کودتا علیه ترکیه دانسته است

به گزارش شمانیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره پرونده رضا ضراب که تحت بازجویی است و رئیس جمهوری ترکیه آن را طراحی کودتا علیه ترکیه دانسته است هم گفت: ما این داستان را قبلا هم شنیده ایم. قبلا هم آن ها ما را به طراحی برای کودتا متهم کردند، این بیشتر شبیه یک شوخی است. وی با بیان این که ما هیچ ارتباطی با این مورد به خصوص نداریم و شما را به دادگاه ارجاع می دهم، گفت: رابطه ما با ترکیه مانند رابطه زن و شوهر است. روزهای خوبی داریم و همین طور می توانیم روزهای تلخی داشته باشیم و فراز و نشیب زیادی داریم. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال تاکید کرد: متهم کردن آمریکا در طراحی برای کودتا در ترکیه قطعا صحت ندارد و بیشتر شبیه شوخی است. نوئرت در پاسخ به این که پوتین رئیس جمهوری روسیه بشار اسد را در آغوش گرفت؟ موضع شما درباره سوریه و آینده آن چیست؟ گفت: موضع آمریکا هم درباره بشار اسد و هم درباره استفاده از بمب شیمیایی علیه مردم مشخص است و تغییری نکرده. ما از گفت و گوهای ژنو حمایت می کنیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشمکش آمریکا و ترکیه بر سر ضراب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..