تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده شیعه و سنی برای هفته وحدت خواندند/ اجرای قطعه «بت‌شکن» در افتتاحیه اجلاس سراسری وحدت

قطعه«بت‌شکن» در مراسم افتتاحیه اجلاس سراسری وحدت اجرا می‌شودمحسن توسلی خواننده کشورمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اجرای قطعه «بت‌شکن» در مراسم افتتاحیه اجلاس سراسری وحدت خبر داد و اظهار داشت: تولید قطعه «بت‌شکن» طرحی است که بیش از ۴ یا ۵ ماه روی آن فکر کردم و در سفری که به روسیه و دمشق داشتم، آن را با سفیر ایران در روسیه در میان گذاشتم. سفیر نیز که خودش دغدغه وحدت شیعه و سنی را داشت، آمادگی خود را برای حمایت از طرح تولید قطعه «بت‌شکن» اعلام کرد و قرار شد، یک خواننده اهل تسنن را به ما معرفی کند. این خواننده اهل تسنن حامد سلیمان داوود، خواننده سوری بود.

وی افزود: پس از انتخاب خواننده اهل تسننی که قرار بود با ما همکاری کند، روی شعر قطعه موسیقی «بت‌شکن» کار کردیم. شعر این قطعه را قاسم صرافان و مرتضی حیدری آل کثیر سروده‌اند. یک ماه قبل نیز حامد سلیمان داوود به ایران آمد و بخش عربی قطعه «بت‌شکن» را خواند. کار تولید این قطعه هم‌اکنون به مراحل آخر آهنگسازی رسیده است. آهنگسازی قطعه «بت‌شکن» برعهده امید رهبران است.

این خواننده درباره انگیزه خود از تولید قطعه «بت‌شکن» اظهار داشت: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری تأکید زیادی روی مبحث وحدت داشتند و به نظر می‌رسد، ما امروزه بیش از گذشته به تقویت وحدت میان شیعه و سنی نیاز داریم؛ زیرا دست‌های پشت پرده تلاش می‌کنند که میان شیعه و سنی اختلاف بیندازند. ما نیز تلاش کرده‌ایم که با تولید قطعه «بت‌شکن» گامی در جهت تقویت وحدت میان این مذاهب برداریم.

توسلی خاطرنشان کرد: در پایان جا دارد از سفیر ایران در دمشق تشکر کنم. وی دغدغه تقویت وحدت را دارد.

یادآور می‌شود؛ توسلی پیش از این با ارائه آثاری چون اسطوره، زخم روی زخم، منا، ما هم‌ مسیریم، خاک مقدس و باب‌الجواد جایگاه خود را در عرصه موسیقی کشور پیدا کرده است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده شیعه و سنی برای هفته وحدت خواندند/ اجرای قطعه «بت‌شکن» در افتتاحیه اجلاس سراسری وحدت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..