تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از کیس گلکسی اس 9 نحوه‌ چینش دوربین را نشان می‌دهد

تصاویر رندر‌ منتشرشده از کیس پرچم‌دار سال آینده سامسونگ طراحی بهبودیافته‌ی آن را نسبت به نسل قبلی نشان می‌دهد.

به‌تازگی تصاویر رندر‌ی از کیس گوشی گلکسی اس ۹ منتشر شده‌ است که نشان می‌دهد طراحی این گوشی نسبت به نسل قبلی خود تغییرات مهمی خواهد داشت. این رندر‌ها توسط شرکت Ghostek، تولید‌کننده‌ی لوازم جانبی گوشی‌ هوشمند و با الگوبرداری از اطلاعات ارائه‌شده از منبع این شرکت در سامسونگ طراحی شده است. تصویر رندر منتشرشده نشان از طراحی نهایی قاب پشتی گلکسی اس ۹ دارد و به‌ نظر می‌رسد که حاشیه‌ی بالای این گوشی، از ضخامت اندکی برخوردار است.

همچنین طبق شایعاتی که پیش‌تر در مورد پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ مطرح شده بود، احتمالا شاهد عرضه دو نسخه از این محصول با نام‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس خواهیم بود. همان‌طور که گفتیم، گلکسی اس ۹ نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی اس ۸ تغییرات و بهبود‌های فراوانی به خود دیده است. از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به دوربین دوگانه با چینش عمودی، قرار‌گیری سنسور ضربان قلب در زیر دوربین و جایگاه بهتر سنسور ضربان قلب اشاره کرد. تغییر محل قرار‌گیری سنسور اثر انگشت، به‌وضوح استفاده از این قابلیت را برای کاربران این گوشی نسبت به نسل قبلی آسان‌تر می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

به‌ نظر می‌رسد محل قرار‌گیری دکمه بیکسبی در این تصویر کمی اشتباه است؛ زیرا طبق خبر‌های منتشرشده، شرکت سامسونگ در طراحی گلکسی اس ۹ بین محل قرارگیری دکمه بیکسبی و دکمه‌های تغییر میزان صدا فاصله بیشتری قرار داده تا کاربران کمتر دچار اشتباه شوند. پرچم‌دار بعدی سامسونگ همانند نسل قبلی خود از صفحه‌نمایش بی‌نهایت (Infinity Display) با حاشیه‌های بسیار کم برخوردار است. همچنین انتظار می‌رود طبق رندر فاش‌شده گلکسی اس ۹، لبه پایینی دستگاه درگاه USB نوع C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را در خود جای‌ دهد.

شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ از صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس استفاده خواهد کرد. طبق رویه همیشگی سامسونگ، انتظار می‌رود کهکشانی‌های جدید در اوایل سال ۲۰۱۸ طی مراسمی در رویداد MWC به‌طور رسمی معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ آیا طراحی گلکسی اس ۹ نسبت به نسل قبلی خود پیشرفتی داشته است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از کیس گلکسی اس 9 نحوه‌ چینش دوربین را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..