تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه های کوهپایه زاده به داوطلبان آزمون وکالت 96

یک وکیل دادگستری توصیه هایی را به داوطلبان آزمون وکالت 96 ارایه داده است.

به گزارش شما نیوز ،توصیه های رسول کوهپایه زاده به داوطلبان آزمون وکالت 96 به شرح زیر است:

 "مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو
یادم از کشته خویش امد و هنگام درو
٢ روز دیگر آزمون کاراموزی وکالت برگزار میشود. رعایت أصول مدیریت شرایط سخت جلسه امتحان اهمیت زیادی دارد. مواردی را صرفا جهت یاداوری دوستان عزیز خاطر نشان میکنم:
* یک روز قبل از آزمون تمام کتابها و جزوه ها را با خیال راحت ببندید و روز آخر فقط استراحت کنید.
* به هیچ وجه به سوالاتی که شک دارید پاسخ ندهید(حتی بین ٢ گزینه) برنده این مسابقه اشخاصی هستند که نمره منفی کمتری گرفته اند.
* مدیریت زمان در جلسه امتحان بسیار تعیین کننده است. وقت خود را برای سوالاتی که پاسخ آن را نمیدانید تلف نکنید و به سرعت از آن بگذرید.( مسلما پاسخ به سوالات با ضریب بالا از اهمیت بیشتری برخوردار است)
* حفظ آرامش، خونسردی و اعتماد به نفس مهمترین عامل موفقیت در مدیریت شرایط سخت است.( حتی اگر به نیمی از سوالات هم پاسخ ندادید همچنان با روحیه بالا و تمرکز مبارزه را ادامه دهید)
* هیچ موفقیتی به دست نخواهد آمد مگر با توکل و اطمینان به لطف و عنایت خداوند حکیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب...
* ارزوی موفقیت و پیروزی برای دوستان عزیز و همکاران آینده"




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه های کوهپایه زاده به داوطلبان آزمون وکالت 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..