تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی لحظه ورود شی پرنده ناشناس عجیب به جو زمین+ فیلم

ویدئوی لحظه ورود شی پرنده ناشناس عجیب به جو زمین+ فیلم//////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نظریه پردازان تئوری توطئه با استناد به ویدئویی که به تازگی از جو زمین  و توسط ایستگاه  بین المللی فضایی تهیه شده است ادعای عجیبی را مطرح کرده اند. تیلور که یکی از محققان فعال در زمینه موجورات فضایی و بشقاب پرنده ها است می گوید فضانوردان بسیاری از واقعیت ها را از مردم عادی پنهان می کنند. در این ویدئو که توسط فضانوردی با نام "پائولو نسپولی" تهیه شده است مشاهده می شود یک شی پرنده ناشناس درخشان وارد جو زمین می شود.

 در حالی که برخی کارشناسان آن را تنها یک شهاب سنگ می دانند  که با سرعت وحشتناک 85 کیلومتر بر ساعت وارد جو زمین شده است اما برخی نظر دیگری دارند. تیلور محقق معروف در زمینه فرازمینی ها گفت این یک شی پرنده ناشناس و مجهز به  تکنولوژی فوق العاده بود که وارد جو زمین شد. وی افزود بسیاری از مردم عادی نمی دانند این ویدئو در واقع  یک تایم لپس است. این شی پرنده درخشان کاملا مشخص است که از فضا وارد جو زمین شد و سرعت آن بسیار کمتر از 85 کیلومتر بر ساعت بود.

 گفتنی است؛ بنا به ادعای این محقق، ناسا و  دولت آمریکا تلاش می کند تا بسیاری از واقعیت ها  را از مردم جهان  پنهان کند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی لحظه ورود شی پرنده ناشناس عجیب به جو زمین+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..