تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه «سمت نو» با آثار ۱۳ هنرمند فیگوراتیو برپا می‌شود

نمایشگاه «سمت نو» با آثار ۱۳ هنرمند فیگوراتیو برپا می‌شودبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در نمایشگاه «سمت نو» آثاری از ۱۳ هنرمند که آثاری با رویکرد و نگاهی نو به نقاشی پرتره خلق کرده اند، به نمایش در می آید.

نگاهی متفاوت به نقاشی پرتره مخصوصا توجه به مسایل درونی و هیجانات افراد در نقاشی چهره آنها و همچنین نگاهی متفاوت همراه با تاثیرات محیطی و احساسی از اهداف این نمایشگاه است.

نمایشگاه «سمت نو» با آثاری از اکرم وحید، سوگل احدی، ملیکا فرهادی، سمیرا حسینیان، افروز نظر الهویی، طیبه اردکانی، لیلا اکبری، سیاوش پورمحمد، علی بهشتی، مینا هاشمیان، محبوبه جلیلوند، زهرا سجادی فر، متین محقق سوم آذر ماه در گالری ایده پارسی افتتاح و تا ۸ آذر پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

نمایشگاه تا ۸ آذر هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه «سمت نو» با آثار ۱۳ هنرمند فیگوراتیو برپا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..