تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوکی گردویی؛ لذیذ و پر خاصیت

۶۳۳۹۱۳

۱۲۵  بازدید

کوکی گردویی یک دسر فوق العاده خوشمزه و مقوی است که پیشنهاد میکنیم برای عصرانه ها تهیه کنید.

ماهنامه کیک و شیرینی: کوکی گردویی یک دسر فوق العاده خوشمزه و مقوی است که پیشنهاد میکنیم برای عصرانه ها تهیه کنید.

* میزان سرو: 8 الی 10 نفر

مواد لازم خمیر:

شیر: یک پیمانه پودر شکر: یک قاشق سوپ خوری مارگارین: 250 گرم بیکینگ پودر: یک قاشق سوپ خوری آرد: به مقدار لازم
مواد لازم میانی:گردو (خرد شده): 200 گرم شکر: 3 قاشق سوپ خوری پودر دارچین: یک قاشق چای خوری
مواد لازم رویه:پودر شکر: یک پیمانه  کوکی گردویی؛ لذیذ و پر خاصیت
طرز تهیه:

برای تهیه خمیر، شیر، پودر شکر و مارگارین را در ظرف مناسبی با هم به خوبی مخلوط کنید. بیکینگ پودر و آرد را به تدریج به مواد اضافه و مخلوط کنید. خمیر را ورز دهید و سپس پارچه تمیز و مرطوبی روی آن قرار دهید و حدود یک ساعت در محلی گرم استراحت دهید تا ور آید.

برای تهیه مواد میانی، گردو، شکر و پودر دارچین را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید. گلوله هایی از خمیر جدا کنید. مخلوط گردو را میان هر گلوله خمیر قرار داده و خمیر را به شکل لوله ای بپیچید و هر دو انتهای آن را محکم کنید. آنها را به یک سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی انتقال داده و در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید تا طلایی و برشته شوند. اجازه دهید کوکی ها حدود 10 دقیقه خنک شوند و سپس روی آنها پودر شکر بپاشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوکی گردویی؛ لذیذ و پر خاصیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..