تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 500 کیلو کاهش وزن جوان 20 ساله عرب +فیلم

جوان 20 سالهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوان 20 ساله عرب ، با اراده‌ای که داشت توانست بی‌سابقه‌ترین رکوردشکنی در کاهش وزن را رقم بزند. این جوان عرب 610 کیلویی به دلیل وزن بالایی که داشت قادر به انجام هیچ یک از کارهای شخصی خود نبود.

مشکل اضافه وزن بی‌رویه او به حدی حاد شده بود که دیگر مسئولین یکی از بیمارستان‌های محل زندگی اش تصمیم گرفتند او را تحت درمان قرار داده و بیماری‌اش را معالجه کنند. 

حالا این جوان 20 ساله در اتفاقی بی‌نظیر و شگفت‌آور با کمک و مشاوره پزشکان معالج توانست وزن خود را بیش از 500 کیلو کاهش دهد. 

ویدئوی زیر تصاویر این جوان را قبل و بعد از دوره درمان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

رکوردشکنی بی‌سابقه جوان 20 ساله 610 کیلویی + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 500 کیلو کاهش وزن جوان 20 ساله عرب +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..