تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلوپ: این تساوی مانند شکست بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که تساوی 3-3 مقابل سویا برای تیمش مانند شکست بود.

به گزارش شما نیوز ، در این دیدار که در خانه سویا برگزار شد، در نیمه اول لیورپولی ها با گل های فیرمینو (دو گل) و سادیو مانه پیش افتادند اما در نیمه دوم تیم میزبان توانست به لطف نمایش دفاعی ضعیف قرمزها، سه بار به گل برسد و کار را به تساوی بکشد. کلوپ معتقد است که تیمش در نیمه دوم دست از بازی کردن کشید.

 

او به خبرنگاران گفت:" ما در نیمه دوم دیگر فوتبال بازی نکردیم. ما یک اسلحه واقعی داریم؛ فوتبال بازی کردیم و ما تا پیش از دریافت گل دوم، از آن استفاده نکردیم.

 

 

واقعا مشکلی نبود که ما بعد از نیمه اول، از برتری مان مطمئن باشیم. واضح است که در آنچه ما انجام دادیم، مشکلی اصلی این بود که دیگر بازی نکردیم. مشکل اصلی ما این بود که برای 15 دقیقه فوتبال بازی نکردیم. ما منفعل بودیم و بیش از اندازه از عقب دفاع می کردیم. ما برای بازگشت مبارزه کردند و نتیجه گرفتند.

 

من احساس می کنم شکست خوردیم اما شکست نخوریم. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده و هنوز سرنوشت صعود در دست خودمان است اما در حال حاضر احساس خیلی بدی دارم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلوپ: این تساوی مانند شکست بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..