تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار معاون هنری با مدیران کل و دبیران جشنوارهای فجر

دیدار معاون هنری با مدیران کل و دبیران جشنوارهای فجربه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از  روابط عمومی معاونت امور هنری ، در نشست معاون هنری با مدیران کل و دبیران جشنواره های فجر که با موضوع بررسی آخرین وضعیت هر یک از جشنواره های موسیقی ، تئاتر و تجسمی برگزار گردید مباحث مربوط به جشنواره ها و راهکارهای لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره از جشنواره مطرح شد .

علی مرادخانی طی این نشست 3 ساعته ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران جشنواره ها بر لزوم هم اندیشی بیشتر جهت هم افزایی و برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره ها و پرداختن به موضوعات انقلاب اسلامی تاکید کرد. همچنین در ادامه این نشست هر یک از دبیران جشنواره ها و مدیران کل گزارشی از مراحل انجام شده ارائه کردند و در خصوص ایجاد جشنواره ای بهتر به گفتگو پرداختند و بر لزوم اجراهایی ترکیبی متشکل از همه هنرهای حاضر در جشنواره تاکید داشتند.

در این نشست فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی، مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، حمیدرضا نوربخش مدیر جشنواره موسیقی فجر ، فرهاد مهندس پور دبیر جشنواره تئاتر فجر ، مجتبی آقایی دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر و مرتضی باقرنژاد مشاور اجرایی معاونت امور هنری حضور داشتند.

انتهای پیام/

نشست معاون هنری با دبیرهای جشنواره های فجر برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار معاون هنری با مدیران کل و دبیران جشنوارهای فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..