تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش تا بازگست زندگی به حالت عادی در مناطق زلزله زده حضور دارد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.

به گزارش شما نیوز ، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نیازهای ضروری زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: باتوجه به شرایط جوی و کاهش برودت هوا و بارندگی اخیر، هموطنان عزیز زلزله زده نیاز به تجهیزات و وسایل گرمایشی دارند که روزانه تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز را در اختیار زلزله زدگان قرار می‌دهیم.

جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «ارتش با تمام توان امداد رسانی را ادامه می دهد»٬ تاکید کرد: چادر، نایلون، موکت، پتو، پیک نیک، والور، مواد غذایی و ... از جمله موارد مورد نیاز عزیزان حادثه دیده بود که توسط کارکنان شریف نیروی زمینی ارتش واگذار شد.

نعمتی اظهار کرد: بخش مهم در سطح شهر و محله‌ها موضوع تامین امنیت است که توسط تیپ های ۶۵ و ۳۵ واکنش سریع انجام می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: مهمترین مسؤلیت گروه و یگان مهندسی نیروی زمینی واگذاری و نصب کانکس، سرویس‌های بهداشتی و حمام صحرایی بود که در محله‌های مورد نیاز انجام شده است.

نعمتی سرکشی مداوم کارکنان نیروی زمینی ارتش را وظیفه‌ای برای آنها عنوان و تاکید کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش تا بازگست زندگی به حالت عادی در مناطق زلزله زده حضور دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..