تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وداع با شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا در معراج شهدای تهران+ فیلم

وداع با شهید مهدی موحدنیا در معراج شهدای تهران+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز مراسم وداع با شهید مدافع حرم، مهدی موحدنیا در معراج شهدای تهران برگزار شد.در این مراسم خانواده، دوستان و بستگان این شهید برای آخرین بار با پیکر شهید مدافع حرم وداع کردند.

 گفتنی است شهید مهدی موحدنیا از اهالی سبزاور در استان خراسان رضوی است؛ وی چندی پیش بصورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت راهی سوریه شده بود که 27 آبان همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) در درگیری های شهر البوکمال سوریه به شهادت رسید.

در ادامه فیلم بخشی از مراسم وداع با این شهید که ظهر امروز در تهران برگزار شد را می بینید:

انتهای پیام/

مراسم وداع با شهید مهدی موحدنیا برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وداع با شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا در معراج شهدای تهران+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..