تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم قدردانی از ٢٨ سال خدمت پدر بوکس ایران

مراسم تجلیل از رئیس سابق فدراسیون بوکس با حضور چهره های مطرح ورزشی امروز برگزار شد.

به گزارش شما نیوز ،به نقل از مهر، مراسم تجلیل از احمد ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس با حضور چهره های مطرح ورزشی همچون حسن غفوری فرد رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی، جعفر کاشانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و پیشکسوتان بزرگ این رشته در هتل هویزه برگزار شد.

خانواده بوکس ایران در این جلسه از ٢٨ سال خدمت صادقانه ناطق نوری قدردانی کرد. ناطق نوری چند ماه پیش به درخواست خود از ریاست فدراسیون بوکس استعفا داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم قدردانی از ٢٨ سال خدمت پدر بوکس ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..