تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میانگین مصرف روزانه بنزین به ۸۱ میلیون لیتر رسید

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در ۲۴۵ روز ابتدایی امسال، ۸۱ میلیون لیتر بوده است که نسبت به دوره مشابه پارسال، هشت درصد افزایش یافته است.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت نفت، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در دوره مشابه پارسال، ۷۵ میلیون لیتر بوده؛ این در حالی است که میانگین مصرف بنزین در آبان‌ماه، روزانه ۷۸,۳ میلیون لیتر اعلام شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال، ۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

بالاترین مقدار مصرف بنزین در آبان‌ماه مربوط به روز پنج شنبه، ۲۵ آبان ماه با ۹۳,۹ میلیون لیتر و کمترین مقدار مصرف به جمعه، ۱۹ آبان ماه با ۶۶.۳ میلیون لیتر مربوط می‌شود.

بر اساس این گزارش، روند مصرف بنزین کشور با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس و همچنین به دلیل کاهش حجم سفرهای مردم و همزمانی با ماه‌های محرم و صفر نسبت به ۶ ماه ابتدایی سال مطلوب‌تر ارزیابی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میانگین مصرف روزانه بنزین به ۸۱ میلیون لیتر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..