تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکه تازی نفت مسجد سلیمان در صدر جدول/ شاگردان ربیعی به رتبه سوم رسیدند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر امروز(شنبه) با برگزاری 9 دیدار برگزار شد.

بازی های این هفته با افزایش فاصله نفت مسجد سلیمان با سایر مدعیان  در صدر جدول، شکست نساجی رده دومی و صعود بادران به رتبه سوم به پایان رسید.

نساجی مازندران در نخستین بازی این هفته با نتیجه یک بر صفر از میزبان خود ماشین سازی تبریز شکست خورد. حامد پاکدل در دقیقه 14 تک گل بازی را به ثمر رساند تا ماشین سازان با 16 امتیاز به رتبه چهاردهم جدول صعود کنند و نساجی هم با همان 26 امتیاز قبلی در کم کردن فاصله اش با نفت مسجد سلیمان ناکام  و در رده دوم بماند.

بادران با تک گلی که کریم اسلامی در دقیقه 76 به ثمر رسید مس کرمان را شکست داد تا شاگردان محمد ربیعی با 26 امتیاز به رتبه سوم جدول راه یابند. کرمانی ها هم 21 امتیاز در رتبه هفتم ایستاد.

خونه به خونه بابل و ملوان انزلی در دربی شمال ایران به تساوی بدون گل رضایت دادند تا به ترتیب با کسب 22 و 18 امتیاز در رتبه پنجم و دهم قرار گیرند.

فجرسپاسی شیراز با برتری 3 بر یک مقابل شهرداری  تبریز و رسیدن به امتیاز 21 به رتبه هشتم جدول صعود کرد. محمد مهدی نظری(44 و 73) و حمید جوکار(88) برای فجر و علی پورمحمد(64) برای شهرداری گلزنی کردند. شاگردان سیروس دین محدی هم با  همان هشت امتیاز در جایگاه هفدهم ایستادند.

شاگردان علی سامره در تیم مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام قم با نتیجه 2 بر صفر صبا را شکست دادند و با 17 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفتند. علی اکبر حیدرنیا(35) و بهرام رشید فرخی(85) در این بازی موفق به گلزنی شدند. صبا با شکست در این دیدار خانگی با 9 امتیاز در رتبه پانزدهم باقی ماند.

آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی اراک شهرداری ماهشهر را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت. حسین احمدلو (80) و میثم آقایی(95) برای آلومنیوم و بابا محمدی(93) برای شهرداری گلزنی کردند. با این نتیجه آلومینیوم 15 امتیازی شد و در رتبه پانزدهم باقی ماند و شهرداری ماهشهر هم با 16 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفت.

شاگردان وینگو بگوویچ با تک گل علی خسرو نژاد که در دقیقه 88 به ثمر رسید راه آهن تهران را شکست دادند و با 21 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفتند. راه آهن هم با همان 2 امتیاز همچنان قعرنشین است.

نبرد ایران جوان بوشهر و برق جدید شیراز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اویس کرد جهان(45) برای ایران جوان و پوریا آریا کیا(31) برای برق گلزنی کردند. با این نتیجه 2 تیم به ترتیب با 15 امتیاز و 26 امتیاز در رتبه چهاردهم و چهارم قرار گرفتند.

در آخرین بازی این هفته هم نفت مسجد سلیمان با تک گل عباس عسگری در دقیقه 45 اکسین البرز را شکست داد تا با کسب 33 امتیاز فاصله اش با تیم دوم جدول را به هفت امتیاز افزایش دهد. شاگردان علی لطیفی هم با 22 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نتایج هفته چهاردهم لیگ دسته اول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکه تازی نفت مسجد سلیمان در صدر جدول/ شاگردان ربیعی به رتبه سوم رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..