تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 استقلالی در تیررس فراز کمالوند

2 استقلالی در تیررس فرازبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شنیده ها حاکی از آن است فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال خرید حسن بیت سعید و مجتبی جباری است و این موضوع در حالی  رخ می دهد که باید بدانیم جباری بازیکن آزاد به شمار می آید و قرار است شفر وضعیت او را درنیم فصل مشخص کند.

همچنین حسن بیت سعید که این روز ها نیمکت نشین است باید رضایت مدیران استقلال را جلب کند اما طبق اعلام یکی ازمدیران آبی پوش جدایی بیت سعید صحت ندارد و وضعیت خروجی های استقلال در نیم فصل توسط شفر مشخص می شود .

با وجود این باید دید وضعیت حضور 2 بازیکن استقلال در تیم صنعت نفت آبادان به چه شکل خواهد بود چرا که مدیران آبی پوش و شفر در نیم فصل تصمیم گیرنده نهایی هستند.

انتهای پیام/

مخالفت آبی پوشان با خروج 2 استقلالی در نیم فصل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 استقلالی در تیررس فراز کمالوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..