تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین سرداور بین المللی تنیس روی میز ایران مشخص شد

نخستین سرداور بین المللی تنیس روی میز ایران / پذیرش بانوی ایرانی با عالی ترین امتیازبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت فدراسیون تنیس رو میز سیمین رضایی داور بین المللی تنیس روی میز کشورمان که در سال های گذشته  قضاوت های موفقی در بالاترین میادین بین المللی به نمایندگی از کشورمان داشته است، موفق شد گواهینامه ارزشمند سرداوری بین المللی را کسب کند. در این دوره از کلاس ها  ۱۰ شركت كننده از كشورهاى جمهوری چک ، كرواسى ، پاراگوئه ، اتريش، اسلواكى ، ايران ، كره جنوبی ، فنلاند و آمريكا حاضر بوده اند.

این دوره تحت نظر كميته داوران و سرداوران فدراسيون جهانى و با تدریس جو فيشر از آمريكا و مايكل زوايپ از آلمان  برگزار شد. این دوره شامل امتحان عملى ، كار گروهى، مصاحبه شفاهى بود و در طی برگزاری دوره نیز آزمون های مختلف کتبی برگزار شده است.

پیش از این سیمین رضایی در دوره ARE (امتحان پیشرفته قوانین و مقررات) که پیش نیاز حضور در دوره سرداوری بین المللی بوده را با حضور در کشور اتریش با موفقیت پشت سر گذاشته بود.

مقرر شده قبول شدگان این دوره ، از سال ٢٠١٨ ابتدا به عنوان كمک سرداور بین المللی در میادین مختلف به کار گرفته شوند.

سیمین رضایی در این دوره با عالیترین امتیاز این افتخار را برای کشورمان به ارمغان آورده است .

انتهای پیام /

درخشش داور تنیس روی میز ایران در میادین بین المللی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین سرداور بین المللی تنیس روی میز ایران مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..