تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل پرسپولیس 7 ماه خانه نشین شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس ادواردو، هافبک برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان که موفق شد در دیدار با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گل بزند، در دقیقه 18 دیدار رفت مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل اوراواردز ژاپن دچار مصدومیت  و رباط صلیبی او پاره شد.

کارلوس ادواردو تاکنون برای الهلال 84 بار به میدان رفته و به احتمال زیاد نیم فصل نخست لیگ عربستان را از دست داده است.

در دیدار رفت تیم های الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن که به تساوی یک بر یک رسید، سیلوا در دقیقه 7 گلزنی کرد و خریبین در دقیقه 38 نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

قاتل پرسپولیس 7 ماه خانه نشین شد

ادورادو بازیکن کلیدی و بی جانشین الهلال در این رقابت ها بوده و الهلالی ها امیدوارند او هرچه سریع تر به رقابت بازگردد.البته او به همراه تیم به ژاپن رفته است و در تمرینات حضور می یابد.

گفتنی است، دیدار برگشت تیم های اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان، شنبه هفته آینده و با قضاوت روشن ایرماتوف در ورزشگاه سایتاما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ادواردو مصدوم شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل پرسپولیس 7 ماه خانه نشین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..