تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرستان دانشگاه آزاد استان‌های آذربایجان غربی و سمنان منصوب شدند

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی محمود پور یوسف میاندوآب را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه و عبدالله خالصی دوست را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمود پور یوسف میاندوآب

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه » منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

فرهاد رهبر همچنین طی نامه ای، از زحمات و تلاش های دکتر عزیز جوانپور هروی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان

برادر گرامی جناب آقای دکتر عبداله خالصی دوست

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان « سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

فرهاد رهبر همچنین طی نامه های جداگانه ای، از زحمات و تلاش های دکتر شاهرخ رنجبر بهادری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان، دکتر مهدی سیاهی سرپرست موقت سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و دکتر بهزاد چهکندی سرپرست سابق امور جاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

انتصاب سرپرستان دانشگاه آزاد استان‌های آذربایجان غربی و سمنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرستان دانشگاه آزاد استان‌های آذربایجان غربی و سمنان منصوب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..