تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که ۵۳ سال است که پزشک عروسک ها می باشد!

تعمیر عروسک , این پیرمرد ۹۰ ساله پاریسی از سال ۱۹۶۴ تاکنون عروسک های از کار افتاده را تعمیر می کند. نکته جالب این است که بعد از سالها خانه و محل کار این پیرمرد یکی شده است.

تعمیر عروسک ها در فرانسه

تعمیر عروسک , شخصی در فرانسه از سال ۱۹۶۴ تاکنون مشغول تعمیر عروسکهای از کار افتاده است. شخصی به نام هنری لائونای سالهاست به شغل تعمیر عروسکها مشغول است.

این پیرمرد ۹۰ ساله پاریسی از سال ۱۹۶۴ تاکنون عروسک های از کار افتاده را تعمیر می کند. نکته جالب این است که بعد از سالها خانه و محل کار این پیرمرد یکی شده است.

در ادامه تصاویری از شغل این پیرمرد را خواهید دید:

تعمیر عروسک

لائونای در حال تعمیر کردن عروسک

تعمیر عروسک

لائونای در حال تعمیر کردن عروسک در مغازه اش

تعمیر عروسک لائونای ، پیرمردی که عروسک ها را تعمیر می کند تعمیر عروسک تعمیر کردن عروسک های از کار افتاده

باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید :  پارک عمومی برای ساکنان استکهلم برروی سقف ترمینال!+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که ۵۳ سال است که پزشک عروسک ها می باشد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..