تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستورانی عجیب که برای خوردن غذا باید در آن زندانی شوید!

رستوران عجیب , این رستوران در شهر منصوره نزدیکی شمال قاهره واقع شده است و برای تهیه ساندویچ های خود از گوشت شرقی آغشته به ادویه‌جات مخصوص مصری استفاده می کند.

رستوران عجیب و زندانی شدن در آن

رستوران عجیب , یک شهروند خلاق مصری به نام ولید نعیم که مدتها بود به یک ایده جذاب و متفاوت بر ای جذب مشتری به رستوران خود فکر می کرد، سرانجام دست به اجرای یک طرح شگفت انگیز و منحصر به فرد در رستوران خود زد.

رستوران عجیب رستورانی به شکل زندان

این ایده شامل طراحی محیطی خاص و تدارک غذاهایی متفاوت برای مشتری ها بود، بنابراین ولید رستوران خود را به شکل یک زندان درآورد که مشتری ها باید برای خوردن ساندویچ هایی به نام اعدام و زندگی که مشهورترین غذاهای این رستوران هستند،در اتاقی مانند سلول زندان قرار بگیرند.

مشتری می تواند با تحویل گرفتن یک کلید وارد سلول شود،
تا پایان کلید را نزد خود نگه دارد و در نهایت که غذایش را میل کرد درب را باز کند.

رستوران عجیب رستورانی عجیب در قاهره تصاویر یک رستوران عجیب در قاهره

گفتنی است؛ این رستوران در شهر منصوره نزدیکی شمال قاهره واقع شده است و برای تهیه ساندویچ های خود از گوشت شرقی آغشته به ادویه‌جات مخصوص مصری استفاده می کند.

رستوران عجیب غذاهای رستورانی عجیب

ولید نعیم همچنین در ادامه صحبتهایش درباره این رستوران گفت:
مردم برای مناسبت های مختلف از جمله سالگردها ، جشن تولد و دیگر موارد به اینجا می آیند و لحظات خوشی را برای خود ثبت می کنند.

همچنین بخوانید :  چه شغلی برای شما مناسب تر است ....متناسب با ماه تولد شما

قیمت ساندویچ ها در این رستوران از ۱۰ پوند مصری شروع و به ۲۰ پوند منتهی می شود.

رستوران عجیب زندانی شدن در رستوران

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستورانی عجیب که برای خوردن غذا باید در آن زندانی شوید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..