تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانندگی تماشایی مارک وبر در پیش‌نمایش گرند تور

تهیه‌کنندگان  مستند پرطرفدار گرند تور برای فصل دوم برنامه، به دنبال راننده‌ای جدید هستند. به تازگی مارک وبر؛ راننده‌ی مشهور مسابقات فرمول یک و لمانز در تست رانندگی این برنامه شرکت کرده است.

پس از کنار رفتن راننده‌ی آمریکایی، مایک اسکینر از مستند خودرویی گرند تور، تیم تولید این برنامه به دنبال یک راننده‌ی جدید است. سه مجری دوست داشتنی گرند تور، جرمی کلارسکون، ریچارد هموند و جیمز می در جدیدترین اقدام خود برای استخدام راننده‌ی جایگزین، از مارک وبر، راننده‌ی سابق مسابقات فرمول یک و مسابقات استقامتی جهان (WEC) در پیست مخصوص برنامه، تست رانندگی گرفته‌اند. اما مارک وبر که به تازگی از دنیای مسابقات اتومبیلرانی حرفه‌ای خداحافظی کرده است، با طنز خاص گرند تور مواجه شده و در این مصاحبه رد می‌شود.

پورشه و مارک وبر

با توجه به تجربه‌ی بالای وبر در انواع مسابقات اتومبیلرانی، و سابقه‌ی او در رانندگی با خودروی  نه چندان گران قیمت برنامه‌ی تاپ گیر (Top Gear)، به نظر می‌رسد که یکی از بهترین کاندیدها برای راننده‌ی تست در گرند تور باشد. با اینکه وبر پیش از این دو بار در برنامه‌ی تاپ گیر حضور داشته است، ولی جیمز می و ریچارد هموند وانمود می‌کنند که او را نمی‌شناسند. جیمز، وبر را با هنرپیشه‌ی فیلم و ریچارد با نوازنده‌ی گیتار اشتباه می‌گیرد؛ جرمی اما او را با عنوان دومین راننده‌ی برتر استرالیا خطاب می‌کند. در ادامه برای تست، ۲ دور با ۲ خودوری متفاوت برای وبر در نظر گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد که با توجه به شغل جدید وبر به عنوان راننده‌ی تست خودروهای پورشه، رانندگی با خودروهای برند دیگر (به‌خصوص مرسدس‌بنز) برای او مشکل است.

وبر ابتدا پشت فرمان پورشه 911 GT2 RS قرار می‌گیرد که عملکرد بسیار خوبی هم به نمایش می‌گذارد. کلارکسون زمان دقیق او را اعلام نمی‌کند ولی آن‌طور که در ویدئو مشخص است، وبر نهایت تلاش خود را انجام داده است. هم تیمی سابق وبر، سباستین فتل، در ادامه پشت فرمان مرسدس AMG GT R می‌نشیند که با سرعت بسیار پایین رانندگی می‌کند. طنز زیبای گرند تور در اینجا نیز وجود دارد. وبر پس از بازنشستگی از مسابقات، به عنوان سفیر رسمی برند پورشه محسوب می‌شود که مصداق آن حضور او در تیزرهای مختلف محصولات پورشه است. به دلیل رابطه‌ی ویژه‌ با پورشه، وبر عمداً عملکرد خودروی رقیب را ضعیف نشان می‌دهد که همین عمل، باعث رد شدن او از مصاحبه‌ی گرند تور می‌شود.

گرند تور

گرند تور با همین طنز خاص و عملکرد سه مجری آن شناخته می‌شود که حتی در تیزرهای رسمی آن هم وجود دارد. فصل دوم گرند تور از تاریخ ۱۷ آذر سال جاری از طریق سرویس استریم آمازون پرایم پخش خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانندگی تماشایی مارک وبر در پیش‌نمایش گرند تور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..