تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش گرفتن مجری مستند های تلویزیون در جلوی دوربین +فیلم

آتش گرفتن مجری برنامه! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان کرمی چهره‌ آشنای برنامه‌های مستند و  تلویزیونی اخیرا مهمان برنامه‌ای آموزشی به نام برپا شده بود ، برنامه‌ای پژوهشی که در قالب کارگاهی عملی و با آزمایش های ساده ، فهم علوم مختلف را برای دانش‌آموزان آسان و ساده کند.

مجری برنامه مایع ظرفشویی را درون ظرف پر از آبی می‌ریزد، و مایع حاصله را حسابی هم می‌زنند.

در این مرحله با وارد کردن مقداری گاز به درون ظرف پر از کف، از مهمان خواسته می‌شود تا دستان خود را به کف حاصله آغشته کند، در ادامه فعل و انفعالات شیمیایی صورت گرفته  ، کف های در دست احسان کرمی  به آتش کشیده  می‌شود.

انتهای پیام/

آتش گرفتن احسان کرمی در یک برنامه علمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش گرفتن مجری مستند های تلویزیون در جلوی دوربین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..