تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنسنت ۵۲۳ میلیارد دلاری بالای سر فیس‌بوک ایستاد

تنسنت ۵۲۳ میلیارد دلاری بالای سر فیس‌بوک ایستاد

فناوری اطلاعات > اینترنت - برای اولین بار یک کمپانی فناورانه چینی جزو 5 کمپانی برتر جهان از نظر ارزش مالی شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، با افزایش 127 درصدی ارزش تنسنت / Tencent در سال مالی جاری، بر اساس جدیدترین آمار، ارزش غول فناوری چینی از مرز 523 میلیارد دلار گذشت و موسس آن، ما هوآتنگ را به دومین ثروتمند چین تبدیل کرد تا مالک وی چت بالاتر از زاکربرگ قرار گیرد.

تنسنت علاوه بر گیم، صنعت تبلیغات و سرگرمی را نیز در چین در دست گرفته است و به عنوان غول برتر شبکه‌های اجتماعی جزو 5 کمپانی برتر شده و بدین ترتیب بالای سر فیس‌بوک، علی بابا و سامسونگ قرار گرفت.

گفتنی است اپل با کمتر از 900 میلیارد دلار در رتبه اول، آلفابت (پدر گوگل) در رتبه دوم، مایکروسافت با 630 میلیارد دلار در رتبه سوم و آمازون با حدود 550 میلیارد دلار در رتبه چهارم و بالاتر از تنسنت قرار دارند.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنسنت ۵۲۳ میلیارد دلاری بالای سر فیس‌بوک ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..