تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۱۷ هزار کانال تلگرامی در سایت وزارت ارشاد

رئیس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که ۱۷ هزار کانال تلگرامی در سایت وزارت ارشاد ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته‌ی سیدابوالحسن فیروزآبادی، هر کانالی که امنیت اقتصادی و آبروی افراد را مختل کند، از طریق قوه قضائیه و پلیس فتا مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ هزار کانال تلگرامی در سایت وزارت ارشاد ثبت‌نام کرده‌اند، گفت:

این کانال‌ها دارای هویت هستند و ثبت‌نام‌شان از طریق وزارت ارشاد به تأیید رسیده است. هر کانالی که امنیت اقتصادی و آبروی افراد را مختل کند، از طریق قوه قضائیه و پلیس فتا مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های فضای مجازی در کشور ما این است که گمنامی بسیار زیاد است، گفت:

این میزان گمنامی بیش از حد معمول نسبت به سایر کشورهاست و با توجه به اینکه ذات فضای مجازی گمنامی است، اما برای مقابله با آن در حال برنامه‌ریزی هستیم. متأسفانه شاهدیم که برخی از این موارد، رسانه‌های رسمی هستند که مخاطبان زیادی دارند و با ایجاد موج‌هایی، ناامنی ذهنی ایجاد می‌کنند.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی افزود:

اگر در کانال‌های رسمی هتک حیثیتی صورت پذیرد و به مسائل اقتصادی افراد لطمه وارد شود برخورد می‌کنیم و دستگاه قضائی و پلیس فتا آماده هستند تا با این کانال‌ها برخورد جدی انجام دهند.

به گفته‌ی فیروزآبادی، درباره‌ی فضای مجازی تقسیم کار شده است و هر دستگاهی وظایف خود را انجام می‌دهد که در این میان آموزش و پرورش، قوه قضائیه، وزارت ارتباطات که هرکدام وظایف مختص به خود را انجام می‌دهند، همچنین درباره محتواهای نامناسب نیز کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، اقدامات مؤثری انجام داده و این روند ادامه‌دار خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۱۷ هزار کانال تلگرامی در سایت وزارت ارشاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..