تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید اینستاگرامی آذری جهرمی از سرلشکر سلیمانی پس از عملیات آزادسازی سوریه

تمجید اینستاگرامی آذری جهرمی از سرلشکر سلیمانی پس از عملیات آزاد سازی سوریه+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به پیروزی اخیر جبهه مقاومت در سوریه واکنش نشان داد و نوشت:

"و پروردگار به مومنان و مجاهدان وعده نصرت داده است... ریشه کنی جریان پیچیده تکفیری که با پشتوانه قدرتهای جهانی، بدنبال ترور هویتی اسلام بود، جز با ایستادگی سربازان دلیر محور مقاومت و فرماندهی چهره ای مومن و کارآزموده همچون سرلشکر سلیمانی ممکن نبود. این موفقیت مرهمی بر دل خانواده شهدای مدافع حرم خواهد بود."

گفتنی است رزمندگان محور مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در عملیاتی شهر بوکمال را به عنوان آخرین شهر در اختیار داعش آزاد کردند.

تمجید اینستاگرامی آذری جهرمی از سرلشکر سلیمانی پس از عملیات آزاد سازی سوریه+عکس

انتهای پیام/

واکنش آذری جهرمی به پیروزی جبهه مقاومت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید اینستاگرامی آذری جهرمی از سرلشکر سلیمانی پس از عملیات آزادسازی سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..